Τετάρτη 24 Νοεμβρίου 2010

Ερτεύομαι σημαίνει.... πολλά....!!!

Ερωτεύομαι σημαίνει
Να είμαι αφηρημένη, να σκέφτομαι μόνο αυτόν.
Να χτυπάει το κινητό μου και η καρδιά μου να πάει να σπάσει.
Να ακούω μουσική και να θέλω να κλαίω.

Ερωτεύομαι σημαίνει 
Αφοσιώνομαι ολοκληρωτικά.
Ζω, υπάρχω, αναπνέω, χαίρομαι, λυπάμαι, φοβάμαι, ζηλεύω, ποθώ, πληγώνω και πληγώνομαι.

Ερωτεύομαι σημαίνει
Να έχουν όλες μου οι σκέψεις τη μορφή του.
Να κρέμομαι από μία κλωστή.
Να χαίρομαι όταν χαίρεται, να λυπάμαι όταν λυπάται.

Ερωτεύομαι σημαίνει
Να νιώθω ξεχωριστή.

Ερωτεύομαι σημαίνει
Ζω γι'αυτόν που αγαπώ.
Πεθαίνω γι'αυτόν.

Ερωτεύομαι σημαίνει
Νιώθω μιαν απερίγραπτη χαρά.
Νιώθω σαν πουλί, πετώ στα ουράνια.


Ερωτεύομαι σμαίνει
Αγαπώ όλους τους ανθρώπους.






κείμενο από βιβλίο έκθεσης Α' Λυκειου

3 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Όμορφο :)
Εσύ το έγραψες ; (:
Νομίζω λοιπόν πως είμαι μονίμως ερωτευμένη :Ρ
Έχω τα περισσότερα απο τα παραπάνω ::Ρ


Φιλιάα πολλά :)

Στέλλα

Alex Lee' είπε...

Στελλιτσα μου δεν το εγραψα εγω!
Το βρηκα στο βιβλιο εκθεσης-εκφρασης
Α' Λυκειου! :)

Φιλια!

Ανώνυμος είπε...

Όπως και να 'χει είναι πολύ όμορφο..(: